woensdag 9 juli 2014

Uitslag KIC Challenge 36 Vlinders!

Hallo Allemaal!

Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challenge 36 Vlinders!

De winnares hebben we gekozen via random. org




De winnares die op nr  20 staat is Yvonne met onderstaande creatie




Yvonne, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je voor het weekend even contact met me opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en onderstaand prijsje van Creanijn
naar je wordt opgestuurd. 


Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.

Onze top 3:

  1. Plony (nr 2)
  2. Jacqueline (nr 26)
  3. Wendy (nr 24)
Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner, en als jullie het leuk vinden kan dat voor 3 maanden. 

Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 







3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk....in de top-3, dankjewel. de andere dames ook gefeliciteerd en ik heb mijn mailtje al verstuurd. Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik prijs heb! En de andere dames ook van harte!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen