woensdag 25 juni 2014

Uitslag KIC Challenge 35 Vaderdag!

Hallo Allemaal!

Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challenge 35 Vaderdag!

De winnares hebben we gekozen via random. org



De winnares die op nr 18 staat is Renate met onderstaande creatie




Renate, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je voor het weekend even contact met me opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en het prijsje van Kreatrends
naar je wordt opgestuurd. 

Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.

Onze top 3:

  1. Karin (nr 6)
  2. Tineke (nr 16)
  3. Hester (nr 20)
Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner, en als jullie het leuk vinden kan dat voor 3 maanden. 

Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 


PS: Karin, zou jij contact met ons willen opnemen voor het prijsje van The Paper Nest Dolls via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com






5 opmerkingen:

  1. Jippie 3e. Dank jullie wel.
    Renate, Karin en Tineke gefeliciteerd met jullie prijs. Hele mooie kaarten.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaarten! Renate veel plezier met je prijs.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnaar en aan de top3.
    Dank je wel dames dat jullie mijn kaart gekozen hebben voor de top3.
    Helaas kan ik niet als gast designer werken dat wordt teveel voor mij maar ik wil jullie wel heel erg bedanken voor deze kans.

    Gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Felicitaties aan de winnaar en de andere dames van de top-3. Leuk dat mijn creatie ook in de top-3 staat. Dank jullie wel!
    Ik heb te weinig tijd over om gast-designer te zijn. Het wordt dan een moeten en het moet ook hobby blijven. Maar alsnog bedankt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen