zondag 22 juni 2014

KIC Challenge #36 Vlinders!

Hallo allemaal! 

Er zijn alweer 2 weken verstreken, dus dat betekend tijd voor een nieuwe challenge!

Dit keer hebben we weer het thema vlinders voor jullie!

Hieronder de voorbeelden van team roze:























En nog een voorbeeld van onze gastdesigner Gerjanne:



Helaas gaan we na deze challenge afscheid nemen van Willy. Zij gaat ons designteam verlaten.
We zijn haar dankbaar voor alles wat ze heeft gedaan voor het KIC blog! 
Ze was er vanaf de start bij betrokken, en ze was een goede hulp en steun met alles wat ze deed.


De sponsor voor deze challenge is: 


Wat zij sponsort blijft nog even een verassing.


Doen jullie weer mee met deze leuke uitdaging?? 


Deze challenge loopt tot zaterdag 5 juli 2014 20:00.




5 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie voorbeelden gemaakt!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Kimmie,

    Sorry, maar mijn Pc liep vast en eerst stond mijn creatie er niet in beeld op, nu staat die er twee maal, mijn excuses

    Groeten
    Karinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie challenge met mooie voorbeelden en lekker divers! Heb mijn kaart net geplaatst! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen