woensdag 28 mei 2014

Uitslag KIC Challenge 33 Moederdag!

Hallo Allemaal!

Hoop dat alle moeders een leuke moederdag gehad hebben, en wil jullie allemaal bedanken om mee te doen aan deze challenge!

Hier zijn we weer met de uitslag van  Challenge 33  Moederdag!

De winnares hebben we gekozen via random. org



De winnares die op nr 2 staat is Joanne met onderstaande creatie


.



Joanne, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je voor het weekend even contact met me opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en het prijsje van het Creapaleis
naar je wordt opgestuurd. 

Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.

Onze top 3:

  1. Wilma (nr 8)
  2. Ina (nr 13)
  3. Suzanna (nr 11)
Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner, en als jullie het leuk vinden kan dat voor 3 maanden. 

Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 



Ps: Degene die DT achter hun naam hadden gezet, mogen ook contact met mij opnemen en vertel mij in deze  mail, waarom jullie graag willen deel uitmaken van ons designteam. 
Dan kom ik hier snel op terug!









3 opmerkingen:

  1. Helemaal te gek, ik ben 1e in de top 3. Bedankt dames dat mijn creatie zo gewaardeerd word door jullie. Ook Ina en Suzanna gefeliciteerd met jullie prachtige creatie. En Joanne, jouw cardbox is zo prachtig dat je ook echt wel de prijs hebt verdient, gefeliciteerd hoor meid.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd winnaars, petje af voor jullie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor om via random te winnen! Ik heb gemaild... Dames in de top 3 van harte gefeliciteerd!!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen