zondag 22 december 2013

KIC Challenge 23 Kerst Alles Mag!!

Hallo allemaal!

Nog een paar daagjes aftellen en dan staat de kerst voor de deur. 

Bij de vorige challenge zag ik weer prachtige kaartjes de revue passeren, en hiervan maken we normaal gesproken woensdag de winnaars van bekend, maar omdat dit valt op 1e kerstdag, zullen we de winnaars later bekend maken deze week. 
Dit zal waarschijnlijk vrijdag de 27ste bekend gemaakt worden. 

Aangezien we weer van start gaan met een nieuwe challenge vandaag, is het thema: Kerst Alles Mag!

Hieronder de voorbeelden van designteam Groen:


















Onze sponsor voor deze challenge is:


en zij sponsoren onderstaande mal van Joy Crafts.



Doen jullie gezellig mee?? 

Deze challenge loopt tot zaterdag 4 januari 20:00



18 opmerkingen:

  1. Wouw wat een mooie voorbeelden. En wat en super mooie prijs. Daar wil ik zeker aan mee doen. Liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk weer, ga gelijk een kaartje plaatsen. Vind de prijs echt helemaal gaaf!!
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden, maar klopt het dat we ook nog de uitslag van challenge 21 tegoed hebben. Of kijk ik niet goed?
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aartje,

      Dank je wel voor je berichtje. Ik heb het nagekeken en je hebt dus helemaal gelijk! Ben ik dus helemaal vergeten. Maar ga ik dus zometeen gelijk doen!

      Verwijderen
    2. Hoi Aartje,

      Dank je wel voor je berichtje. Ik heb het nagekeken en je hebt dus helemaal gelijk! Ben ik dus helemaal vergeten. Maar ga ik dus zometeen gelijk doen!

      Verwijderen
  4. Leuke challenge, ik waag een gokje en doe mee!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn weer mooie voorbeelden toppie hoor
    Kerstgroetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge en mooie voorbeelden dames!
    Ik doe graag weer mee en wens jullie allemaal hele gezellige feestdagen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben jullie als team weer leuke creaties gemaakt.Ik hou het maar bij een kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Graag doe ik weer een keertje mee. Jullie hadden leuke voorbeelden staan. Ik moest graven om aan een kaartje te komen. (Alles volgebouwd) Maar moest door een foutje doorspitten.
    De tekst en de kaart is voor jullie allemaal. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn kaart was helaas verwijderd!!!!Maar ik snap niet om welke reden, heb 'm dus nogmaals geplaatst.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Kimmie, Ik kreeg van Anita bericht, dat jullie niet bij de kaart konden. Ik heb het opnieuw gedaan. Hoop, dat het nu goed is gegaan. Fijne avond en een gezond 2014. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb het weer gedaan. Weet echt niet wat er nu fout gaat. Maar zie zelf ook, dat als ik op mijn kaart op jullie blog klik er komt te staan , dat de pagina niet bestaat. Ik heb een kleintje van dezelfde kaart er ook op staan, een uur later geplaatst, ik al die eens proberen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben dom denk ik want ik snap er niets meer van. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer, mijn kaart is wederom verwijderd,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke challenge weer en het DTheeft weer ook prachtige voorbeeldkaartjes gemaak.... SUPER!!!!
    Ook die van mij heb ik er zojuist bij gezet....
    groetjes Rosina

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen