zondag 10 november 2013

KIC Challenge 20 Sketch!

Hallo allemaal!

We gaan vandaag van start met onze 20ste challenge, en dit keer hebben we een sketch voor jullie die onze Ria voor jullie heeft gemaakt. 

Hieronder volgt de sketch en aansluitend de voorbeelden van het designteam roze.



Ine 
















We hebben deze ronde weer 2 sponsors:





Harlekino sponsort een bowdabra, en Bugaboo sponsort digistempels.
De digistempels die ze sponsoren zie je terug in de creaties van het designteam, en worden verdeeld onder de top 3.

Doen jullie weer mee met deze uitdaging? 

De challenge loopt tot zaterdag 23-11-2013 tot 20:00.



9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorbeelden en wat een leuke digi's.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie voorbeelden...maar: is het de bedoeling dat we er een winter/kerstkaart van maken? Of mag het wat anders zijn??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het hoeft niet persé een kerstkaart te zijn, met een sketch ben je vrij om te maken wat je wilt.

      Verwijderen
  3. Dames at hebben jullie weer prachtige voorbeelden gemaakt.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sketch, en dames... wat een prachtige voorbeelden. Weer inspiratie genoeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb net mijn kaartje geplaatst maar volgens mij is er iets niet in orde met de layout, het staat niet helemaal goed.
    Leuke sketch om mee te werken.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je oplettendheid, heb het even veranderd.

      Verwijderen
  6. leuk voorbeeld ik heb mijn kaartje net geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen