zondag 27 oktober 2013

KIC Challenge 19 Herfst!

Hallo allemaal!

Hebben jullie eraan gedacht dat afgelopen nacht de klok een uur is terug gegaan? 
Zo nee, zet dan nog jullie klok een uurtje achteruit!
Heerlijk om een uurtje langer te kunnen slapen lijkt ons?? 

We gaan vandaag alweer van start met onze 19e Challenge, en dit keer willen we graag jullie creaties zien, met het thema herfst!

Hieronder de voorbeelden van designteam Groen:























De sponsor voor deze challenge is:


Zij sponsoren de digi- stamps die wij jullie laten zien in onze creaties.

Doen jullie weer mee met deze uitdaging?? 

Deze challenge loopt tot 9 november 2013 tot 20:00.


8 opmerkingen:

  1. Leuke challenge, lekker veelzijdig. Ik doe graag mee met mijn creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames prachtige voorbeelden zijn er gemaakt! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedenmiddag. Ik kreeg een berichtje van Monique, dat mijn kaartje niet was geplaatst. Heb het opnieuw gedaan , maar zag later dat het kaartje er wel in stond. Misverstand ? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke opdracht en mooie voorbeelden zijn er gemaakt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal, ik doe voor de eerste keer mee met de challengeblog. Wat een leuke voorbeeld kaarten.
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen