zondag 29 september 2013

KIC Challenge 17 Alles Mag !

Hallo allemaal !

Graag wil ik mededelen, dat Miranda van designteam roze, besloten heeft te stoppen als designer voor ons challenge-blog.

Graag wil ik dan ook  eerst even van deze gelegenheid gebruik maken om haar te bedanken voor haar inzet vanaf dat we dit blog zijn opgestart en wil haar veel succes wensen voor de toekomst! 



We gaan weer van start met onze 17e Challenge , en dit keer weer het thema Alles Mag!

Hieronder de voorbeelden van het designteam van team Groen. 
















De sponsor voor deze challenge is :


Zij sponsort onderstaande stempel en er zal nog iets anders bij komen wat nog even een verassing blijft.




Doen jullie weer mee met deze uitdaging?? 

Deze challenge loopt tot zaterdag 12 oktober 2013 20:00 




11 opmerkingen:

  1. Dames het ziet er weer geweldig uit!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke voorbeeldkaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaartjes en creaties !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie inspiratiekaarten dames!
    Alles mag dus ik doe natuurlijk graag mee met deze keer ( een voor mij ongewoonlijk) cas babykaartje.
    Fijne week allemaal
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie creaties! top!
    succes Miranda......
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige creaties en kaarten van de design team dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige voorbeelden
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie creatie,s zijn er weer gemaakt ik ben volger geworden en heb mijn creatie net geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen