woensdag 21 augustus 2013

Uitslag KIC Challenge 13 Vlinders!

Hallo allemaal!

Het is weer woensdag vandaag, dus dat betekend dat we weer een winnaar bekend gaan maken van KIC Challenge 13 Vlinders .

De winnaar hebben we gekozen via random.org 


De winnares die op nr 34 staat is Je@net met onderstaand kaartje:


Je@net, gefeliciteerd met het winnen van deze challenge! Neem voor het weekend even contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com, en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en het prijsje naar je wordt opgestuurd. 

Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog.


Ook hebben wij natuurlijk weer een top 3 samengesteld.

Onze top 3:
  1. Astrid (nr 17)
  2. Wendy Koorevaar (16)
  3. Ellen (nr 1)
Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 


Astrid, jij komt in aanmerking voor het prijsje van Sherri Baldi. Wil je even contact met me opnemen via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Wendy Koorevaar, jij krijgt een plekje als gastdesigner in onze eerst volgende challenge. Neem ook even contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com






5 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat ik als eerste in de Top 3 ben beland. Ook geweldig dat ik de digi's van Bestie heb gewonnen. Ben er ook helemaal weg van. Ga gelijk mailen.
    Andere dames ook van harte gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top 3 behaald...hoe leuk is dat? Dankjewel voor de banner, hij staat al op mijn blog!
    De andere winnaars ook van harte met jullie prijs.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf, zie ineens mijn kaartje staan. Hoe leuk is dat!
    Bedankt, mailtje is onderweg :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi
    is het normaal dat iemand wint na een maand haar prijs nog niet gekregen heeft grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen