woensdag 10 juli 2013

Uitslag KIC Challenge 10 Bingo & DT Call!

Hallo allemaal!

Deze ronde was het heel erg moeilijk voor ons als team om een top 3 uit ze zoeken, daar we graag willen dat  degene in de top 3 zitten ons team komen versterken, als vast Design-teamlid!
Wij hopen met ons allen dan ook dat diegene voor minimaal een jaar in ons team kunnen blijven. 

Maar eerst zullen we de winnaar bekend maken die we hebben gekozen via random.org


De winnares die op nr 29 staat is Gerie met onderstaand cadeau-tasje. 


Gerie , van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Neem voor het weekend even contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com , en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en het prijsje naar je wordt opgestuurd. 
Tevens mag je voor onze eerst volgende nieuwe challenge meedoen als gastdesigner.
Hierover krijg je dan ook alle info. 

Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog.


Hier komen we dan met onze top 3:
  1. Astrid (nr 16)
  2. Ans Gilbert (nr 1) 
  3. Chantal (nr 30)
Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog.


Hierbij zou ik jullie alle 3 willen vragen om contact met me op te nemen via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com zodat ik jullie op de hoogte kan brengen wat het voor jullie gaat inhouden om in ons Designteam mee te  gaan doen, en hoop ik dat jullie dan zo eerlijk willen zijn mij te laten weten of jullie ook echt deze uitdaging willen aangaan om samen met de overige teamleden er een gezellige club van te maken. 





3 opmerkingen:

  1. Hallo Dames,
    Super leuk, wat zeg ik fantastisch dat ik met de random eerste ben geworden met mijn kado tasje!
    Astrid, Ans en Chantal ook van harte gefeliciteerd met jullie top 3 plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik bij de top 3 zit. Andere dames ook van harte gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen