donderdag 25 juli 2013

Tip van deze week..

Het opbergen van Die's is soms wel een probleem tenminste bij mij wel...nu is er een handige koffer op de markt met inleg magneet vellen..zo handig!


ArtBin


ART BIN-Magnetic Die Storage Case. Dit slimme opberg systeem voorziet in het eenvoudig opbergen van uw metalen mallen. Ze kleven eenvoudig aan de magnetische sheets en daar worden ze bewaard tot uw volgende gebruik. De transparante box is voorzien van drie inlegvellen en sluit perfect met de twee schuifsluitingen. De magnetische sheets meten ca. 23 bij 18 cm. Er passen maximaal 21 sheets in de box.

Deze koffers zijn bij verschillende van onze sponsors te bestellen een leuk cadeau toch? 

Veel plezier met deze tip! 

Groetjes Willie

2 opmerkingen:

  1. Ik heb zo ook in mijn kast. Ze zijn echt handig, ben er blij mee!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet of ik deze tip hier mag plaatsen.... maar bij de action heb je whiteboard vellen met een magnetische achterkant die eigenlijk bedoeld zijn om foto's etc op je koelkast te kunnen hangen. (de foto-afdeling, kost geen drol). Als je die door de helft knipt en de witte zijde op een stuk dikker karton plakt, past het perfect in je koffer en heb je goedkope magnetische inlegvellen.
    gr marjolein

    BeantwoordenVerwijderen