zondag 23 juni 2013

KIC Challenge 10 Bingo en DT-Call!

Hallo allemaal!

We gaan vandaag van start met Challenge 10, en nu weer een keertje aan de hand van het Bingo idee.
Denk dat jullie het principe wel snappen?? Of niet?

Tevens doen we nu een DT- call en willen graag 3 nieuwe DT-Members voor team roze. Dit betekend dat dit keer degene die in de top 3 komen te staan een plekje kunnen krijgen in ons designteam!
Dus doe jullie best en laat ons jullie mooiste creaties zijn! Wij als team stellen immers de top 3 altijd zelf samen.


Hieronder de voorbeelden van designteam roze:


Bedel - afdrukje- mal



Roze - afdrukje - kant



Parels - knoopje - afdrukje







De sponsor voor deze challenge is:


De winnaar van deze challenge mag dan een digitale stempel uitzoeken, en zoals je bij de designteamleden kan zijn, hebben ze hele mooie stempels in hun collectie!
En de winnaar mag de eerstvolgende keer meedoen als gastdesigner!

Dus doen jullie allemaal mee?
Lijkt het jullie leuk om in een designteam mee te doen? Dan is dit jullie kans!! 
Team roze is dringend op zoek naar nieuwe designteam-members!




7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge, ik doe graag mee...
    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    ik doe graag mee en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke challenge, ik doe mee!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeld kaarten hebb en jullie weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeld kaarten zijn er door de dames weer gemaakt en een hele leuke challenge, waar ik wel aan mee ga doen
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn kaartje ook geupload! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen