zondag 26 mei 2013

KIC Challenge 8 Alles Mag

Hallo allemaal!

Hier zijn we weer met challenge nr 8 met het thema Alles Mag!

Hieronder zien jullie de voorbeelden van onze designteamleden van team roze en van onze gastdesigner Ans Gilbert.
Helaas was designteamlid Patricia deze challenge verhinderd om een creatie te maken,maar de volgende keer is ze er gewoon weer bij.















De sponsor voor deze challenge is:


Zij zal voor de winnaar een Sweet Pea stempel sponsoren.
Sweet Pea heeft hele mooie stempels, mocht je ze nog niet kennen zie je hieronder een voorbeeldje dat ons designteammember Willie nog extra heeft gemaakt.





Deze challenge loopt tot zaterdag 8 juni 2013  18:00

Doen jullie weer mee??







 Loading InLinkz ...

24 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige voorbeelden en superleuke stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden en mooie prijs.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeeldkaart Willie ik hoor het verder wel van je.
    Gr, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie voorbeeldkaarten DT dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeelden weer
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn kaart gelinkt maar ik denk dat ik iets verkeerd doe want ik kan niet op mijn blog komen via mijn kaart,mijn blog is http://jokesscrapkaarten,blogspot.nl.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb mijn reactie verwijderd omdat ik mijn link tijdens het plaatsen van de kaart verkeerd had gedaan maar zag later dat ik hem zelf kon verwijderen. Nu staat het goed. Dus mijn berichten ongedaan gemaakt. Anders levert dat verwarring op. Kan merken dat ik nog niet zo lang aan het bloggen ben hihi. Maar al doende leert men, toch? Sorry voor het ongemak.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
    2. Hoi Anita

      Ik was nog even niet in de gelegenheid om te reageren, maar het geeft niets. Ik zal straks sowieso eens bijlezen of ik nog iets moet aanpassen.
      Leuk dat je met onze challenge mee doet, en je hebt helemaal gelijk dat men aldoende leert. Ik ben ook ooit zo begonnen.

      Groetjes Kim

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke voorbeelden zijn er gemaakt, super! Ik doe graag mee aan deze challenge.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
    ik wil graag meedoen en heb mijn kaartje ook net geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaartje ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kwam hier bij toeval...leuke kaarten doen er mee. Ik doe ook graag mee.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke challenge weer met prachtige voorbeeldkaartjes
    ook mijn kaartje staat er weer bij gelinkt....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke challenge
    Een fijne zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende voorbeeldkaarten dames en wat zijn er al veel leuke kaarten toegevoegd!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke voorbeeld kaarten.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh excuses, ik heb per ongeluk 2 keer mee gedaan,
    hij stond nog in mijn lijst om 'te doen' dus dan is
    er iets mis gegaan, heel erg sorry.
    Zouden jullie voor mij nummer 13 kunnen verwijderen,
    want ik zie zelf geen kruisje staan om dat te doen.
    Alvast bedankt, groetjes van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Erica

      Zijn wel beide prachtige kaartjes!!
      Erg leuk, en ik zal zo nr 13 verwijderen voor je.

      Je doet altijd zo enthousiast mee, is een plekje in het designteam niet iets voor jou??

      XXX Kim

      Verwijderen