zondag 5 mei 2013

Blogcandy bij 200 volgers!


Dit bericht blijft boven aanstaan totdat de 200 volgers bereikt zijn!

Verassingscandy!!


Hallo allemaal!

Wij hebben besloten dat we een blogcandy gaan weggeven als we de 200 volgers hebben bereikt.

Hoe gaaf is dat?? 

Wat moet je doen om kans te maken op deze candy?
  • Wordt volger van dit blog als je dat nog niet bent.
  • Laat je naam achter bij In linkz onder dit bericht.
  • Laat een reactie achter onder dit bericht, met je nummer erbij waarmee je je hebt gelinkt.
Succes allemaal!!









63 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Wat leuk en gaaf een candy ik doe graag mee en wens iedereen succes!!!

    #1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Leuk een candy, ik doe graag mee met nr #2.

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, wat leuk een candy! Ik doe graag mee, ik heb nr#3. Groetjes Ingrid Reyners

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. #4
    Die 200 volgers moet toch gaan lukken, nog maar 20 te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Ik doe mee met lucky number 7!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk een candy!! Ik doe graag mee!! Op naar de 200 volgers...

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat gaaf een candy ik doe hier graag aan mee want wie wil er niet wat winnen.
    ik heb nummer 9 en bedankt voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat jullie een candy willen weggeven, ik waag daarom ook graag een gokje met mijn no 10......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat jullie een candy gaan weggeven bij 200 volgers, ik waag graag een kansje met nr. 11.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n candy. Ik doe mee met nummer 12.
    gr
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee van jullie om een candy weg tegasan geven. Ik doe graag mee Jullie hebben een leuk blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben nummer 15 en ik vind het heel gaaf dat jullie een candy weggeven bij 200 volgers...volgens mij gaat dat niet lang meer duren! Ben benieuwd wat er in zit??? Zal de candy op mijn blog zetten, dan gaat het misschien nog harder!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee aan de verloting met mijn nummer 16 !!
    Wat leuk dat jullie een candy weggeven.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die 200 volgers zijn er vast heel snel.......ik doe mee met nr. 17, ben gek op candy! Ik heb de candy op mijn blog gezet......kijken of het helpt!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,

      Wat leuk dat jullie een candy weggeven. Natuurlijk waag ik graag mijn kans. Mijn nummertje is "Lucky" 19.

      grtjs
      Claudia

      Verwijderen
  16. Superleuk dat jullie een candy weggeven bij 200 volgers. Om jullie te helpen, zet ik het ff op mijn blog zodat meerderen het lezen.
    En hou wel van verrassingen.
    Ik heb mijn blog gelinkt met nr. 18.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk al bijna 200 volgers en wat leuk dat jullie hier een candy voor weggeven. Ik heb mijn blog gelinkt en ben nummer 20. Ga hard aan de slag om met de uitdaging mee te kunnen doen. Heel erg bedankt voor alle uitdagingen en de inspiratie.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat jullie een verrassingcandy weggeeft en al bijna 200 volgers.Ik heb mijn blog op nr 21 gelinkt en zet de candy in de siderbar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nummer 22 heeft zich aangemeld (lol). Wat gaaf dat jullie na zo'n korte tijd al zoveel volgers hebben en wat leuk dat jullie dat met ons vieren. Ben dol op verrassingen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk, dat jullie bij de 200 volgers een verrassingscandy gaan weggeven. Ik wil natuurlijk graag een kansje wagen. Mijn blog gelinkt met nr.23.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ontzettend leuk, ik doe graag mee. Mijn blog gelinkt met nummer 24!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi wat leuk zeg, een verrassingscandy. Ik doe graag mee en mijn nr is 26.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat jullie een candy weggeven en die 200 volgers zullen er snel zijn.
    Ik doe graag mee, mijn nummer is 27.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat jullie een verassingscandy weggeven. Ik doe graag mee. Mijn nr. is 28
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk dat een candy weggeven
    ik doe graag mee.

    mijn nummer is 29

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeetje wat gaaf, weer een verrassingscandy. Helemaal leuk, dus ik doe graag mee. Bedankt voor de kans.
    xxx Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nog even een aanvulling.... Ik ben nummer 31.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. nr 33: wat leuk zeg! ik volg jullie blog met veel plezier en doe ook altijd graag mee aan de challenges. ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat super zeg! Alweer bijna 200 volgers. Ga vooral zo door! :)

    groetjes,Wil
    nummer 35, dat ben ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat leuk zeg een candy bij 200 volgers, wil graag een kansje wagen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat spannend!! Nog maar 18 te gaan!! Alvast gefeliciteerd met zo'n geweldig mooi aantal volgers mijn nr. is 38. Een héél gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk dat jullie een candy weggeven. Natuurlijk waag ik graag mijn kans. Mijn nummertje is 39

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Even 2 vliegen in 1 klap, zojuist een kaartje bij jullie geplaatst en nu waag ik ook een kansje voor jullie candy. Mijn nummer is 40.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow wat leuk een candy en dan ook nog een verassing. Dat is toch altijd spannend. Ik doe mee en heb nummer 41.
    Lieve groetjes michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heb ook net een kaartje geplaatst bij de challenge.....en nu wil ik ook heel graag mee doen met deze geweldige candy...met nummertje 42

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Besloot om eens even bij jullie te kijken en ben gelijk maar volger geworden. Val met mijn neus in jullie candy en ik waag er graag een kansje voor. Ik ben gelinkt als nummertje 44

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Natuurlijk doe ik mee en wel met nummer 46 ( was ik nog maar zo oud haha)
    Leuk dat jullie weer een candy weg geven!
    Fijne week allemaal
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk dat jullie een kadootje weggegeven. Wie weet is nr 47 mijn geluksnummer.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat leuk een candy, daar doe ik graag voor mee. Laat nu 49 mijn geluksnummer zijn.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nog 11 te gaan: spannend hoor! En een verrassingscandy die het allemaal nog spannender maakt. Hartstikke leuk dat je dit doet.

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hopelijk word nr 51 mijn lucky number :-)
    Spánnend!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mijn geluksnummer is nr 4 nog maar 10 te gaan succes.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  43. 52 is het nummer waarmee je bij mij uitkomt ;)
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wat leuk en gaaf een candy ik doe graag mee met nr. 53 en wens iedereen succes!!! Volger was ik al.
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe graag mee met nr.54 aan deze leuke candy. Volger was ik al.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ohh wat leuk en spannend een verrassing candy!!! Nou ik ga ook een gokje wagen en succes met jullie leuke blog!!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wat is dit een leuk blog, ik ben hier via via terecht gekomen en ben gelijk volger geworden
    en dan ook nog een verrassingscandy, ja wie wil die nu niet winnen
    ik doe mee met nr 56 en zal het direct op mijn blog zetten
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoihoi!

    Wat een leuke blog challengeblog is dit! Ik ben nog niet zo lang in de blogwereld en heb net deze site ontdekt en ben volger geworden, want het lijkt me leuk om met jullie challenges mee te doen! Met jullie candy doe ik mee onder het nummer 58.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat leuk zo'n candy.... maar ja... ik heb nu niet gekeken welk nummer ik ben... volgende keer beter... ;) Mooie blog Kim!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik heb nr 60. Wat een leuk challengeblog is dit. Bedankt voor de kans.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Nou die 200 volgers komen er aan hoor :D Super leuk dat jullie trakteren en ik doe graag mee!

    groetjes, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  52. wat leuk,ik ben nummer 63.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik was al een tijdje volger en hoop dat jullie binnenkort zeker de 200 halen! Ik ben nummer 64.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oooh bijna de 200 dus ik kan nog op de valreep meedingen naar de geweldige candy
    Groetjes Cinderella(Cindy)

    65

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik heb nr.66 en ik doe graag mee.
    Leuke challenge blog!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik heb nr. 67 en kan nog meedoen!
    Wat een super leuk initiatief!
    Succes allemaal!
    Groetjes Josée

    BeantwoordenVerwijderen
  57. hoi nummer 68 is mijn blog waar je op uitkomt.
    Liefs Ghea
    gheasknutselkaartjes,blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik doe met deze geweldige candy mee als nummer 67.
    Spannen, nu maar duimen draaien !!
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Mijn nummer is 68 en wil heel graag meedoen maar de link is mislukt
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen