zondag 17 maart 2013

KIC Challenge 3 Blauw/ Roze!

Hallo allemaal!


We gaan alweer van start met onze derde challenge.
Het aantal volgers groeit steeds meer, wat wij heel erg leuk vinden!


Dit keer is er ook weer een leuke prijs te winnen, namelijk een tegoedbon ter waarde van €10,- die je kan inwisselen bij Stamping with Freubeltrien.




Hieronder ziet u de voorbeeldjes van designteam groen.

Anja

Lotte

Vicky



Sjoukje

Kim


Doe allemaal gezellig mee met onze nieuwe challenge!


De winnaar van de challenge met het thema vlinders,zal woensdag bekend gemaakt worden, evenals onze top 3.


Heel veel succes met deze nieuwe uitdaging!



8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt!!
    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge en prachtige voorbeeldkaartjes. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaartjes, het DT team heeft weer zijn best gedaan. Ik ga er ook wat proberen iets van te maken.
    Tot ziens,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super lieve en mooie kaartjes van de design team.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten. Had helaas de eerste keer de challenge niet goed gelezen. maar heb een nieuwe kaart/tasje gemaakt. Ik heb dit keer wel de kleuren roze/blauw gebruikt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke challenge is dat ...met leuke voorbeeldkaartjes door het DT gemaakt
    Ik heb mijn best gedaan en zojuist mijn kaartje erbij gelinkt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen